Movers-2, 15:40-16:25 1) Round-Up, p. 63. 2) Kid’s Box, Activity Book, p. 55. 3) Learn the words: button (здесь “кнопка”), computer, email, mobile phone, mouse, phone (здесь как глагол “звонить по телефону”), screen, text (здесь как глагол “отправлять текстовые сообщения”), turn on, video (from Kid’s Box, Pupil’s Book, p. 54-55). 4) Exam practice: - Reading and Writing – Fun, p. 94-95, ex. C, - Speaking – Fun, p. 89, ex. E. Обвести все отличия. Внизу страницы написать про одно (любое) отличие.
_____________________________________________________________
Flyers-1, 16:30-17:30
1) Round-Up, p. 55. Отметить галочками картинки с предлогами, которые встречаются в упражнении 1. 2) Kid's Box, Activity Book, p. 62. 3) Learn the words: base (здесь “основа для пиццы”), dough, yeast, bowl, mix, add, oven, delicious (from Kid’s Box, Pupil’s Book, p. 56). 4) Exam practice: - Reading and Writing – Fun, p. 56-57, ex. C, - Listening – Fun, p. 61, ex. D.
|