15.00 "I can speak" I can speak (Мещерякова) Слушать урок №7 каждый день. Playway activity book стр 74,75,76 (unit 5) Повторить слова по картинкам, попробовать прописать слова над каждой картинкой (сами слова написаны внизу под каждым юнитом) описывать картинки. Например, what is this? This is a duck, it is small, it is white, I like the duck/I don’t like the duck
16.00 "I can read Intensive": I can speak (Мещерякова) Слушать урок №9 каждый день. Цветочтение стр 52-53 читать, выполнить упражнения. Kid’s box activity book – cтр 34,35
17:00 "I can speak": I can speak (Мещерякова) Слушать урок №7 каждый день. Playway activity book стр 74,75,76 (unit 5) Повторить слова по картинкам, попробовать прописать слова над каждой картинкой (сами слова написаны внизу под каждым юнитом) описывать картинки. Например, what is this? This is a duck, it is small, it is white, I like the duck/I don’t like the duck
18:00 "I can sing": Мещерякова, I can Sing: Слушать урок 2 до песни What’s your name. Обращать внимание на слова: monkey, fox, wolf, tiger и обороты Can I have a… Here you are. Разыграть по ролям диалог стр 6 Мещеряковой
How are you?
I’m fine, thank you. How are you?
I’m fine too, thank you! What’s your name, little boy/girl?
My name is… . What’s your name?
My name is… .How old are you?
I’m 3/4 and you?
I’m big! I’m very, very big! Do you want to sing a song?
Yes, I do!
Let’s sing a song!
Let’s!
19:00 "I can sing": Мещерякова, I can Sing: Слушать урок 2 до песни What’s your name. Обращать внимание на слова: monkey, fox, wolf, tiger и обороты Can I have a… Here you are. Разыграть по ролям диалог стр 6 Мещеряковой
How are you?
I’m fine, thank you. How are you?
I’m fine too, thank you! What’s your name, little boy/girl?
My name is… . What’s your name?
My name is… .How old are you?
I’m 3/4 and you?
I’m big! I’m very, very big! Do you want to sing a song?
Yes, I do!
Let’s sing a song!
Let’s!
|