Movers-2, 15:40-16:25
1) Round-Up, p. 127-128, ex. 6-9.
2) Kid’s Box, Activity Book, p. 69, 71.
На стр. 69 закройте обложку, напишите предлоги и проверьте себя.
На стр. 71 сделать упражнение.
3) Learn the words: suddenly, hear something, climb up/down the tree, pick the fruit, look carefully, grow the fruit, come from the city, buy the fruit (from Fun, p. 39-40).
4) Storyfun, p. 38-39 – Retell the story.
Рассказать, как Tom нашел чудесный фрукт tomango и что он с ним сделал. Это на стр. 38-39. Если нужно, перечитайте/переслушайте еще раз.
5) Exam practice:
- Reading and Writing – handout (распечатка), - Listening – handout + audio https://cloud.mail.ru/public/jN2X/wpqXv8QaS
_____________________________________________________________
Flyers-1, 16:30-17:30
1) Round-Up, p. 135-136, ex. 1-2.
Прочитать правило на стр. 135 и сделать упр. 1-2 на стр. 136.
2) Kid's Box, Activity Book, p. 81, ex. 4-5.
3) Kid’s Box, Pupil’s Book, p. 77 – Comic
Watch the video https://youtu.be/vBc7ZF78944 and read the comic.
4) Learn irregular verbs (глаголы, у которых совпадают 2я и 3я форма): sleep-slept-slept, smell-smelt-smelt, spell-spelt-spelt, spend-spent-spent, stand-stood-stood, teach-taught-taught, tell-told-told, think-thought-thought, understand-understood-understood (from Kid’s Box, Activity Book, p. 88).
5) Storyfun, p. 37-39 – Retell the story.
Кратко рассказать, что Robert нашел и что он получил в конце истории. Это на стр. 37-39. Если нужно, перечитайте/переслушайте еще раз.
6) Exam practice:
- Reading and Writing – Kid's Box, Activity Book, p. 79.
|