KET, 16:10-17:10
1) Eyes Open, Workbook
- p. 49, ex. 1-2,
- p. 50, ex. 1-5.
2) Learn the words: keyboard, laptop, memory stick, mouse, printer, tablet, touchscreen, microchip, smartphone.
3) Exam practice (handout).
_____________________________________________________________________________________
Movers-1, 17:15-18:00
1) Round-Up, p. 60, ex. 2-3.
2) Kid’s Box, Activity Book, p. 46.
3) Learn the words: school bag, music lesson, piano, guitar, friend, morning, afternoon, evening
(from Storyfun, p. 26-27).
4) Storyfun, p. 26-27, ex. G-H.
_____________________________________________________________________________________
Starters, 18:10-18:55
1) Round-Up, p. 56.
2) Kid’s Box, Activity Book, p. 48.
3) Learn the words: kitchen, bedroom, armchair, bathroom, cupboard (from Kid’s Box, Pupil’s Book, p. 49).
4) Kid’s Box, Pupil’s Book, p. 49.
Watch the video https://youtu.be/s5K-sh_zuVY and sing the song.
5) Exam practice (Reading and Writing, Part 1-3).
Раздала ребятам листочки. Это задание обязательно для тех, кто сдает экзамен в этом году.
Для остальных по возможности и желанию. Если сделали всё ДЗ, осталось время и силы – можно сделать и экзаменационные листочки. Но наше основное ДЗ – в приоритете!
_____________________________________________________________________________________
Flyers, 19:00-20:00
1) Round-Up, p. 46, ex. 14.
2) Kid's Box, Activity Book, p. 50, ex. 16, 18-19.
В упр. 19 нужно написать 6 предложений по образцу из упр. 18. Используйте структуру предложения, но поменяйте детали и/или добавьте свои идеи.
3) Kid’s Box, Pupil’s Book, p. 51
Watch the video https://youtu.be/YAOIE5XMOSA and read the comic.
4) Learn the words: pair of (sunglasses), end of (the fork), deep water, hook out of (the water), carry back to (the hotel), pretty ring, worried and sad, fish out of (a pool), come off (the finger), look out of (the window) (from Storyfun, p. 23).
5) Exam practice:
- Reading and Writing – Kid's Box, Activity Book, p. 43, - Listening – Kid's Box, Activity Book, p. 53.
|